دستگاه بلوک زنی

توزماشین تولیدکننده انواع دستگاه بلوک زنی با قابلیت تولید جدول و کفپوش بوده و از سال 1385 در این زمینه فعالیت می‌کند و محصولات خود را با 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش عرضه می‌کند.

محصولات دستگاه بلوک زنی

1. مدل 915 (دستگاه متحرک تخم گذار تولید بلوک و جدول)

این دستگاه بلوک زنی امکان تولید انواع بلوک با هر شکل و اندازه و هر نوع مواد سبک و سنگین دو نم و جدول تا ارتفاع 30 سانتی متر را داشته و ظرفیت تولید آن 1000 عدد در ساعت است. سیستم دستگاه هیدرولیک، مکانیک و الکترونیک بوده و 70%کار به صورت اتوماتیک(کنترل اتوماتیک ارتفاع بلوک، میزان حرکت رو به جلو، قطع و وصل ویبره و تراکم مواد) انجام می‌شود و خود دستگاه تنها با یک اپراتور کار می‌کند. این دستگاه نیازمند حداقل 3000 متر مربع باند بتنی مسلح برای فعالیت است و برق موردنیاز آن سه فاز 25 آمپر می‌باشد.

915 8 - دستگاه بلوک زنی دستگاه بلوک زنی

2. مدل 1015 (دستگاه ثابت و متحرک تولید بلوک و جدول)

این دستگاه بلوک زنی دارای پالت‌کش، شاسی و آسانسور بوده و خود دستگاه مشابه مدل 915 است اما این امکان را به کاربر می‌دهد تا با توجه فصول مختلف و وضعیت آب و هوا و امکانات هم به صورت ثابت و هم به صورت متحرک استفاده شود. ظرفیت تولید آن به طور میانگین 1200 عدد در ساعت است و این دستگاه در صورت استفاده به حالت ثابت نیازمند حداقل 400 متر مربع سوله می‌باشد.

1015 2 - دستگاه بلوک زنی دستگاه بلوک زنی

3. مدل 1115 (دستگاه ثابت سه کاره تولید بلوک، جدول و کفپوش)

این دستگاه قابلیت تولید انواع بلوک باکیفیت، با هر نوع مواد دو نم (سبک و سنگین)، کفپوش و جدول تا عرض 50 سانتی‌متر را داشته و امکان تولید حداکثر 1440 عدد بلوک در ساعت را دارد. این دستگاه با قیمت مناسب‌ همراه با بازدهی بیشتر و کیفیت بالاتر نسبت به مشابه اروپایی عرضه شده و 70% کار به صورت اتوماتیک انجام می‌شود.

1115 1 - دستگاه بلوک زنی دستگاه بلوک زنی

چرا توزماشین

  • 1
    ضمانت و خدمات پس از فروشتوز ماشین تمامی دستگاه‌های خود را با بالاترین کیفیت و ضمانت 1 ساله عرضه می‌کند و خدمات پس از فروش 10 ساله دارد.
  • 2
    کیفیت استاندارد بلوک تولیدیبلوک‌های سیمانی تولید شده توسط دستگاه‌ بلوک زنی توز ماشین بهترین در بازار بوده و قابلیت گرفتن استاندارد از نظام مهندسی را دارند.
  • 3
    آموزش رایگانمشتریان توز ماشین از آموزش رایگان در محل بهره‌مند می‌شوند و اپراتورها به صورت کامل روش کار با دستگاه را می‌آموزند.
  • 4
    کیفیت بالای اجزای ساختاریطرح اولیه این دستگاه بلوک زنی مشابه زنیت آلمان است، اجزای این دستگاه همگی اروپایی بوده و از بهترین متریال در ساخت آن استفاده شده است.

راه های ارتباطی با توزماشین

در ویدیو پایین نحوه کار دستگاه بلوک زنی مدل 915 در یک کارگاه بلوک زنی نشان داده می‌شود:

1111.webp - دستگاه بلوک زنی دستگاه بلوک زنی
توز ماشینمحصولاتتماس ارتباط با ما