راهنمای خرید بهترین ماشین بلوک زنی

دستگاه بلوک زنی

دستگاه بلوک زنی


بلوک‌های سیمانی به عنوان یکی از مهم‌ترین اجزای ساخت یک ساختمان شناخته می‌شود از این رو کیفیت بلوک‌های به کار رفته شده موضوع بسیار مهمی برای سازندگان محسوب می‌شود. شرکت‌های ساختمانی، انبوه سازی، کارگاه‌های تولید بلوک سیمانی و علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این بازار پرسود، اگر به دنبال خرید ماشین بلوک زنی با بالاترین کیفیت هستند، این مقاله می‌تواند کمک شایانی به آنها کند.

بلوک‌های سیمانی به عنوان یکی از اصلی‌ترین مصالح ساختمانی در ساخت سقف و دیوارها هستند و برای تولید این بلوک‌ در سایزها و شکل‌های مختلف، به ماشین بلوک زنی احتیاج است. یکی از شرکت‌هایی که در زمینه تولید ماشین بلوک زنی نیمه اتوماتیک فعالیت می‌کند، توز ماشین است که بیش از 15 سال در این زمینه  تجربه دارد و دارنده گواهینامه CE اروپا و ISO9001:2015 است و تمامی محصولات خود را با 1 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش عرضه می‌کند.

در این مقاله قصد داریم یک راهنمایی جامع در خصوص انتخاب مناسب‌ترین ماشین بلوک زنی داشته باشیم تا با دید بازتر، یک سرمایه‌گذاری پرسود داشته باشید.

انواع دستگاه بلوک زنی

شرکت توز ماشین به طور کلی سه نوع ماشین بلوک زنی نیمه اتوماتیک تولید می‌کند که شما می‌توانید با توجه به هدف خود بهترین دستگاه را انتخاب کنید. این دستگاه‌ها با نام‌های 915(مدل متحرک تخم گذار)، 1015(ثابت و متحرک) و 1115(سه کاره و ثابت) شناخته می‌شوند.

به طور کلی اگر هدف اصلی شما تولید بلوک سیمانی در سایزها و کاربردهای مختلف است، هر سه نوع ماشین برای شما می‌تواند مناسب باشد اما تفاوتی که وجود دارد در باند و فضای کار شماست؛ اگر در فضای کار خود محدودیت دارید دو مدل ثابت 1015 و 1115 بهتر است اما اگر می‌توانید باند حداقل 3000 متری فراهم کنید مدل 915 گزینه ایده‌آلی است. اگر توانایی کار به صورت ثابت و متحرک را دارید می‌توانید با خرید مدل 1015 هم به صورت ثابت و هم متحرک کار کنید. مدل 1015 مشابه مدل 915 است با این تفاوت که دستگاه دارای پالت کش و آسانسور است که برای تولید به صورت ثابت تعبیه شدند. مدل 1115 فقط به صورت ثابت فعالیت ‌می‌کند با این تفاوت که این مدل علاوه بر بلوک سیمانی، توانایی تولید کفپوش و جدول تا عرض 50 سانتی متر را نیز دارد.

ناگفته نماند که مدل 915 و 1015 نیز توانایی تولید جدول را دارند اما جدول‌های تولیدی توسط این دو مدل، حداکثر عرض 30 سانتی متر دارند. اما با توجه به هدف شما و کاری که مدنظر دارید، ممکن است همین اندازه برای شما مناسب باشد اما مدل 1115 می‌تواند سبد سرمایه‌گذاری شما را متنوع‌تر کند و با توجه به اینکه این دستگاه‌ها و بلوک، جدول و کفپوش تولیدی از آن‌ها، در بازار بهترین هستند، نرخ بازگشت سرمایه را به طور چشمگیری کم می‌کند و شما به سرعت می‌توانید سود بالایی از این سرمایه‌گذاری کسب کنید. از دیگر ویژگی‌های مهم دستگاه‌های توزماشین، قیمت مناسب‌ همراه با بازدهی بیشتر و کیفیت بالاتر نسبت به مشابه اروپایی است که سبب می‌شود شما با استاندارد اروپایی، در این بازار بکر فعالیت کنید که این موضوع نیز به موفقیت شما کمک شایانی می‌کند.

 

ویژگی‌های فنی و تخصصی دستگاه‌های توز ماشین

1)ماشین دوکاره نیمه اتوماتیک متحرک مدل 915

-سیستم کاری پیشرفته هیدرولیک، مکانیک و الکترونیک.

-توان تولید حداکثر 1400 عدد بلوک دیواری 20 سانتی متری در هر ساعت.

-دارای یک قالب رایگان، به سفارش مشتری.

-امکان تعویض قالب‌‌های بلوک  دیواری و سقفی در سایزهای مختلف و قالب جدول تا عرض 30 سانتی‌متر.

-قابلیت تولید بلوک سیمانی باکیفیت، با هر نوع مواد دو نم (سبک و سنگین).

-کنترل اتوماتیک ارتفاع بلوک، میزان حرکت رو به جلو، قطع و وصل ویبره و تراکم مواد (وزن و استقامت بلوک).

-توان دور زدن 360 درجه، توسط چرخ پنجم.

-دارای شمارشگر تعداد بلوک تولیدی.

-اجزای ساختاری دستگاه دارای بالاترین کیفیت:

اعم از چرخ‌های پلی یورتان(پلاستیک فشرده) جهت جلوگیری از تخریب باند تولید، شافت‌های راهنما از نوع CK45 با روکش کروم سخت ایتالیایی، سیلندرهای هیدرولیک با استفاده از مواد اولیه و قطعات اروپایی (ساخت توز ایران)، الکتروموتورها (شامل؛ یک عدد موتور حرکت 4کیلووات با 1400 دور، یک عدد موتور یونیت هیدرولیک 5.5کیلووات با 900 دور و چهار عدد موتور ویبراتور هر کدام 1.1کیلووات با 2800 دور)، پمپ هیدرولیک پیستونی فشار قوی 500 بار با دبی 15 لیتر در دقیقه (ساخت توز ایران)، قالب فولادی نیمه ضدسایش، لوله‌ها و پیچ‌های کروم شده جهت جلوگیری از زنگ‌زدگی.

-فشار هیدرولیک موردنیاز دستگاه: حداکثر280 بار.

-برق مورد نیاز : 3 فاز 25 آمپر.

-نیازمند باند بتنی 20 سانتی متری مسلح با عیار 350.

1 1 - راهنمای خرید بهترین ماشین بلوک زنی ماشین بلوک زنی,ماشین بلوک زن,دستگاه بلوک زنی,بلوک سیمانی,دستگاه بلوک زن,خرید ماشین بلوک زنی2)ماشین دوکاره نیمه اتوماتیک ثابت و متحرک مدل 1015

-سیستم کاری پیشرفته هیدرولیک، مکانیک و الکترونیک.

-توان تولید حداکثر 1400 عدد بلوک دیواری 20 سانتی متری در هر ساعت.

-دارای یک قالب رایگان، به سفارش مشتری.

-امکان تعویض قالب‌‌های بلوک دیواری و سقفی در سایزهای مختلف و قالب جدول تا عرض 30 سانتی‌متر.

-قابلیت تولید بلوک سیمانی باکیفیت، با هر نوع مواد دو نم (سبک و سنگین).

-کنترل اتوماتیک ارتفاع بلوک، میزان حرکت رو به جلو، قطع و وصل ویبره و تراکم مواد (وزن و استقامت بلوک).

-قابلیت کار به دو حالت ثابت و متحرک.

-دارای شمارشگر تعداد بلوک تولیدی.

-اجزای ساختاری دستگاه دارای بالاترین کیفیت:

اعم از چرخ‌های پلی یورتان(پلاستیک فشرده)، شافت‌های راهنما از نوع CK45 با روکش کروم سخت ایتالیایی، سیلندرهای هیدرولیک با استفاده از مواد اولیه و قطعات اروپایی (ساخت توز ایران)، الکتروموتورها (شامل؛ یک عدد موتور حرکت 4کیلووات با 1400 دور، یک عدد موتور یونیت هیدرولیک 5.5کیلووات با 900 دور، یک عدد موتور یونیت هیدرولیک 1.1کیلووات با 1400 دور (پالت‌کش)، یک عدد موتور یونیت هیدرولیک 1.5کیلووات با 1400 دور (آسانسور) و چهار عدد موتور ویبراتور هر کدام 1.1کیلووات با 2800 دور)، دو عدد پمپ هیدرولیک پیستونی فشار قوی (ساخت توز ایران)، یک عدد پمپ هیدرولیک دنده‌ای (پالت‌کش)، قالب فولادی نیمه ضدسایش، لوله‌ها و پیچ‌های کروم شده جهت جلوگیری از زنگ‌زدگی.

-فشار هیدرولیک موردنیاز دستگاه: حداکثر280 بار.

-برق مورد نیاز : 3 فاز 25 آمپر.

-در صورت استفاده در حالت متحرک؛ نیازمند باند بتنی 20 سانتی متری مسلح با عیار 350 است.

IMG 9538 - راهنمای خرید بهترین ماشین بلوک زنی ماشین بلوک زنی,ماشین بلوک زن,دستگاه بلوک زنی,بلوک سیمانی,دستگاه بلوک زن,خرید ماشین بلوک زنی3)ماشین سه‌کاره نیمه اتوماتیک ثابت مدل 1115

-سیستم کاری پیشرفته هیدرولیک، مکانیک و الکترونیک.

-قابلیت تولید بلوک سیمانی باکیفیت، با هر نوع مواد دو نم (سبک و سنگین)، کفپوش و جدول تا عرض 50 سانتی‌متر.

-توان تولید حداکثر 1400 عدد بلوک دیواری 20 سانتی متری در هر ساعت.

-دارای یک قالب بلوک رایگان، به سفارش مشتری.

-امکان تعویض قالب‌‌های دیواری و سقفی در سایزهای مختلف.

-کنترل اتوماتیک ارتفاع، قطع و وصل ویبره و تراکم مواد (وزن و استقامت).

-دارای شمارشگر تعداد تولید.

-اجزای ساختاری دستگاه دارای بالاترین کیفیت:

اعم از شافت‌های راهنما از نوع CK45 با روکش کروم سخت ایتالیایی، سیلندرهای هیدرولیک با استفاده از مواد اولیه و قطعات اروپایی (ساخت توز ایران)، الکتروموتورها (شامل؛ یک عدد موتور حرکت 4کیلووات با 1400 دور، یک عدد موتور یونیت هیدرولیک 5.5کیلووات با 900 دور، یک عدد موتور یونیت هیدرولیک 1.1کیلووات با 1400 دور (پالت‌کش)، یک عدد موتور یونیت هیدرولیک 1.5کیلووات با 1400 دور (آسانسور) و چهار عدد موتور ویبراتور هر کدام 1.1کیلووات با 2800 دور)، دو عدد پمپ هیدرولیک پیستونی فشار قوی (ساخت توز ایران)، یک عدد پمپ هیدرولیک دنده‌ای (پالت‌کش)، قالب فولادی نیمه ضدسایش، لوله‌ها و پیچ‌های کروم شده جهت جلوگیری از زنگ‌زدگی.

-فشار هیدرولیک موردنیاز دستگاه: حداکثر280 بار.

-برق مورد نیاز : 3 فاز 25 آمپر.

8 o7c0 1 - راهنمای خرید بهترین ماشین بلوک زنی ماشین بلوک زنی,ماشین بلوک زن,دستگاه بلوک زنی,بلوک سیمانی,دستگاه بلوک زن,خرید ماشین بلوک زنی

تولید بلوک سیمانی، جدول و کفپوش

چرا توز ماشین؟

شما با انتخاب توز ماشین و خرید هر یک از سه ماشین بلوک زنی، ضمانت بهترین کیفیت و خدمات را خواهید داشت و خدمات پس از فروش این دستگاه تا ده سال ادامه خواهد داشت. همچنین بلوک‌های سیمانی تولید شده توسط این دستگاه‌ها بهترین در بازار هستند و به شما قابلیت گرفتن استاندارد از نظام مهندسی را می‌دهد. از دیگر خدمات توز ماشین آموزش رایگان بعد از خرید دستگاه است به این صورت که مشتریان توز ماشین از آموزش رایگان در محل بهره‌مند می‌شوند و اپراتورها به صورت کامل روش کار با دستگاه را می‌آموزند.

 

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با این شماره‌ها تماس حاصل بفرمایید تا کارشناسان توز ماشین در این خصوص شما را راهنمایی کنند.

031-45260003

031-45260650

آدرس اینستاگرام توز ماشین: @toz.machine

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توز ماشینمحصولاتتماس ارتباط با ما